Tazegelin12 Aliyee35 Bende şurda bekleyeyim oğlumun adı Alpaslan kızım Elizan şimdi tekrar hamıleyım oğluma isim karar veremedik Alperen olsun dedik Alpaslana uyumlu Göktuğ ben istiyorum eşim beğenmedi hala isimsiz çocuğum 😂
Sdanur1 Aliyee35 biz Barlas koyacagiz aslında Vefa ismi de çok hoşuma gidiyordu Vefa Barlas olacaktı ama kendi amcamın ismini koymak isteyince Berat Barlas oldu :) ama Vefa ismini düşünebilirsiniiz:) sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Duruu3 Tazegelin12 benimde ilk oğlum Selçuk Aras kızım Nehir 3 ncü bebegim erkek eşim Alpaslan diyor ne desem beğenmiyor bende Göktuğ dedim yok dedi isimsiz hala çocuğum,🤣
Tazegelin12 Duruu3 Erkeklere begendirmek gerçekten zor hastane çıkışı falan yaptıracağım isimsiz olduğu için bekliyorum 😂 diğerleri cinsiyeti ögrenmeden hemen karar vermiştik kız olursa bu olur erkek olursa bu olur diye galiba bunda doğana kadar isimsiz kalacak 😂 ben çok güzel bi isim bulucam dip duruyo bende bekliyorum bakalım o güzel ismi 😂
Gmzmrt0964 Neredeyse 40 haftalık hamileyim, ülkücü bi eşim olduğu için bebişin adı Alparslan 😂 Gökbey Türkbey Han İlter Kayatürk Turan beğendiğimiz isimler 🫶🏼