Merhaba. 6 gün önce fln soğuk algınlığı başladı sonra saşgın olduğunu anladım. Öksürük vücut ağrısı ama hepsi şiddetli Bi şekilde. O kadar çok öksürük ki karnımın sol alt tarafı kasıkta her öksürmemde artık batma ve ağrı oluyo . Hareketlerimi kısıtladı bu ağrı sağa sola bile dönemiyorum artık . Geçen acile gittim . Anlattım ama hiç ilgilenmediler. Korkuyorum inşallah bişey olmaz . Öksürükten böyle alt karın ağrısı olan var mı