Talentedmom 1234seda sinir sıkışması olabilir emg çekiliyor mu hamilelikte bilmiyorum ama onda çıkıyor ablamın hep uyuşur sinir sıkışması var onda
Karuz 1234seda bende de oluyordu doktorum normal demişti sürekli açma kapama hareketi yapıyordum. Sezeryandan sonrada devam etti iki hafta filan ama şuan hiç kalmadi
Ronayib Normal benim ilk gebeligimde olmuştu çok ödem olunca olur parmak ucu karincalanmasi ellerin uyuşması doğum sonrası geciyor
Beyza_nur2910 Benim hamileliğimin 4 ayında başladi bu el uyuşması şu an sekiz buçuk aylığım ve hâlâ var uyuşma inşallah doğumdan sonra geçer
Ronayib Beyza_nur2910 benim ilk gebeligimde başladı sonra geçti ama ara ara ağrı olur sinir sıkışması olarak kaldı sol kolumda daha çok var sol elimi çok çalıştırdığım için
Tazeanne2016 Merhaba avuç içinde ve parmaklarda uyuşma varsa elde ki ödemden dolayı sinir sıkışması oluyor, el splintleri var medikallerde satılan onlar rahatlatır
Ronayib Tazeanne2016 öyle tabi de oluşan ödemle ilgili olur zaten hamilelik dönemlerinde bu rahatsızlık daha çok görülür
Tazeanne2016 AybenYB sinir sıkışması vardır fiziktedavi doktoruna giderseniz kolayca bir testi var onun yapıp el splinti önerecektir