Buseeeee66 Mayista 17 haftalik bir kaybım var . Tup bebege baslayacaktim amh degerim 0.64 dusuktu ama Aralikta kimyasal gebelik yaşadım beta 41 ile ogrendim 56 oldu ve sonra geriledi kanama oldu.Beta degerim 0 a dustu. Şuan cok şükür yeniden hamileyim umarım saglikli bir gebelik olur . Gebeliklerimin hepsi normal yolla oldu. Rabbım isteyen herkese hayırlısını sağlıklı bir sekilde nasip etsin.