30ocakannesi ilk aylarda hematoloji doktoruna aylık gidiyordum rutin kan testleri yapıp ona göre B12 vs veriyordu bende yayma test felan yapıldı hiç bir sorun çıkmadı. Kan durumu düşük bile olsa malesef kullanılacak hap tedavisi yok. 25 haftadan itibaren benimki daha fazla düşmeye başlıyor. Doktor bu süreçte 2 haftada görmek istiyor. Şuan 29 haftaya girdim ve en son 1 hafta önceki testte 58 çıktı değerim. Doktorum 50 bin altına düşmedi sürece kontrol edebiliriz dedi. Ve 30. Haftada tekrar bakıp eğer 58 altında çıkarsa kan vermeye başlayacak ve bu süreç doğuma kadar her hafta devam edecek. İkinci gebeliğim olduğu için olurda normal doğum erken başlarsa diye bebeği 36 gibi almayı planlıyor. Normal doğumu asla istemiyor çünkü yırtılma vs ne kadar olur onu bilemeyiz kanamayı kontrol edemeyiz bu yüzden zorunlu sezeryan olacak yine. İlk gebeligimde sezeryanim 3.5 saat sürdü çünkü kan değerim 50 altındaydı. Genel anestezi aldım sonraki süreçte de kanamam uzun sürdü ilaçla kestiler. Bunda nasıl olur bilmiyorum 30 haftada nst başlayacak en ufak sancida geleceksin dediler. Su gelme felan olsa bile hemen sezeryan olmak zorundayım. Kırmızı mercimek , çörek otu yağı , kabak çekirdeği , ve bol kapya biber tüketiyorum bunları doktorum istedi çünkü beyaz kanda düşmeyi önlüyormus. Bu hafta başladım bakalım haftaya ne olacak . Tedaviye ve doktorun dediklerine uydugum müddetçe sorun yaşamıyorum . Zaten doğumuma da hem hematoloji hem kadın doğum doktoru birlikte girmişti bunda da aynı şey olacak