İyii geceler kızlar bebegimizin 30. Haftadan itibaren karın çevresi geriliği vardi ve kilo alımı çok yavaştı haftada 3 gün gidiyorduk kontrole su ve kalp atışı takibi için kilo alamıyordu en son 2 kilo çıktı ultrasonda ve yüzden doksan kuvezde kalacak diye konuştuk doktorumla ilk sezeryan bu arada ilk doğum neyse en son gittim suyum azalmıştı alalım dedi kuvez olacağı için sus bile hazirlamadim kolanya falan yalnızca çok şükür sağ olduğu için iki üç balon koyduk neyse bir çıktım bebek 2400 kilo solunumu kontrol edildi ve 1 saat içinde doktor 2 kere kontrole geldi sonra hopp bebek benim yanıma yaninkuveze girmedj biz ciğer geliştirici de yaptırdık 2 doz belki de etkisi vardır çok şükür 2 gün oldu çıktık hastaneden sezeryan için ise ben sonta ve anesteziden korkardım anestezi hiç hissetmedim desem yeri azıcık acıya dayanikliyssaniz hiç korkmayın ben iğneden korkarım normal iğne kadar acitmadj sonrayı da anesteziden sonra taktılar hiç anlamadım hemen uyusuyo zaten goguslerime kadar uyustum resmen ama olabilir dendi 3 saatte falan uyuşukluk geçti genel olarak sonra kalktım ilk kalkış zor oldu yürümek biraz zordu ama her kalkisimda zorlandım yataktan kalkarken yani yurumek daha kolay kalkmak zor yanı zamanla geciyo o da çok şükür ağrısı ise şöyle cok ağrılı bir regl düşünün sezeryan ağrısıyla aynı yani yalnızca bantların olduğu yerlerim yaniyo belli saatten sonra ve oksurup gülmek çok zor ve acitici onun dışında gözünüzde büyütmeyin ilk kez ameliyat oldum ve korkulcak gibi değil bebeğiniz yanınıza gelince her şey geciyo ilk gün süt gelmedi kesinlikle rezene öneririm ikinci gün rezene içtim ve çok iyi geldi ilk gün de meme ucuma mama damlattim bebek hem memeye alışsın hem de aç kalmasın diye tabi hemen değil hatta gece 5 gibi bebek uyumayip açlıktan ağladığı için :) ara ara yaptım genelde süt gelmesede gogsumu verdim bebeğe bu kadar r sağlıcakla kavuşun bebeğinize 💞[](https://)