merhaba arkadaşlar. ben 19. haftama gireceğim. Bebek hareketini henüz net olarak hissedemedim ama alt karnıma dokunduğumda oradaki sertliği hissediyorum ve orda o anda ağrı oluyor. bölgesel küçük bir bölgede. yer değiştirince anında geçiyor gibi hissediyorum. dokunduğumda kaçıyor gibi. sanki orayı sıkıyormuş gibi. böyle hisseden olmuş muydu? başka bir şey mi karıştırıyor muyum acaba?