Kendim balik burcuyum. Tez canlı, hisleri kuvvetli, anaç yapidayim. Mantıkla değil hislerimle karar veririm ama hiç pişman olmadim. Aklıma yatan konuda kararliyimdir, ulaşmak için pes etmeden uğraşırım. Kurallı disiplinli çalışırım. Duygusal tarafım var ama sabah akşam da ağlamıyorum tabi 😅