Bende ilk gebeliğimde 4 aydır deniyoruz deniyoruz çocuğumuz olmuyor. En son reglim bitsin doktora kontrole gidecektim. Planımız öyleydi. O ara da Eşimin şehir dışına 2 günlüğüne gitmesi gerekiyordu. Bavulunu hazırlarken nereden çıktı bu şehir dışı işi ya çoluğun var çocuğun var nereye gidiyorsun dedim 😂😂😂 sonra Allah Allah ne diyorum ben ya dedim meğer 3 haftalık hamileymişim . Haberim yok 😬