Kızlar iyi akşamlar oğlumu 38+5 te ani gelişen bir sancıyla normal doğum oldum şimdi kızıma hamileyim 29+2 deyim diyolar hep kız daha erken gelir bilgisi olan var mı hemen hemen takip ediyor mu birbirini doğumlar ve ikinci doğum daha kolay oluyor mu 😊