Minervaa Kızlar bir düşüğüm var ve şu an tekrar hamileyim, çok heyecanlıyım, inşallah bu kez her şey yolunda gider, benim için de dua edin 🫶 beta perşembe 579du, bugün yani cmt 1230 oldu. Henüz kese görünmedi. Bugün 5+6 sanırım.
Elifimsib Minervaa gayet normal zaten en az 2 katı olması isteniliyor. Benim 2 günde 3-4 katı civarı artıyordu hatta ikiz mi diye düşünmüştük ama tek. Beta en az 1500de vajinal yoldan 3500-5000 civarı da karından kese görünüyor birkaç güne görürsünüz inşallah keseyi. Değeriniz de gayet güzel artmış sağlıkla devam eder inşallah 🙏
Minikbebegimm06 Minervaa en az yüzde 60 artış olması gerekiyor sizin 2 katından fazla artmış ne güzel bir sıkıntı yok değerinizde 😊
Minervaa Elifimsib amin inşallah teşekkür, ben de acaba ikiz mi diye düşündüm bi ama sağlıklı olsun da tek mi çift mi önemli değil :)