LadyX Ben normalde protein ağırlıklı beslenirdim et, tavuk, balık çok yerdim ama şu an hepsi burnuma kokuyor yiyemiyorum 🥲 makarna, poğaça, ekmek tamamen karbonhidrata düştüm 🤭
LadyX LadyX Akşam yemeğinde fırında tavuk, patates, pilav, salata vardı. Hiç yiyemedim. Az önce eşim tost yaptı getirdi yedim çok daha lezzetli geldi 😂
LadyX LadyX kızlar bu gönderiye herkes bir şeyler yazıyor hepimiz gebeyiz bir anda hepsini aşermeye başlamazsak iyidir 😅 çok yanlış bir soru oldu sanırım bu platformda 🙈
Deleted33000 LadyX ay bende öyleyim hiç bişey yiyemiyorum bulantı tiksinmeden sağlıklı beslenmek de neymiş unuttum ama yavan şeyler yiyebiliyorum anca
ikibaloglanannesi Oğlumda ayva çok aşermiştim çok yiyordum Şu an kızıma hamileyim portakal aşeriyorum yiyorum sonra gece de midem yanıyor😅 Yemek konusunda ise ikisinde de ilk 3 ay pek bir şey yiyemedim. İştahım benim 17 lerden sonra açıldı
LadyX ikibaloglanannesi ben de havuç yemeyi seviyorum ama ona aşermek denir mi bilmiyorum arada yani 😊
MinikBrokoli Sürekli çiğköfte yiyesim var yaa hele o ses çiğköfte 😇😇 sabah yesem akşam yine aşeriyorum. Aşk yaşıyorum resmen
Aydur_4242 MinikBrokoli ay bende öyleyim sürekli cig kofte yesem bıkmıyorum çok güzel geliyo görmemiş gibi 😀😀
LadyX MinikBrokoli aaaaaa ben de normalde çiğ köfte çok severim ama hamilelikte hiç canım istemiyor sanki midemi yakacakmış gibi hissediyorum
Hasret72 LadyX 32 haftalık yani tamamen iştah kapandı, sadece bebek artık gelişimi için mecburi yiyorum yemek.
LadyX Bino1 aaaaaaaaaaaa inanamıyorum 😂 şaka gibi. Ben çok şükür henüz yaz meyvesine filan aşermedim bulamam da 🤭
Ayshababy LadyX 2şey aşerdim sadece 7 haftalıken mandarina aşermiştim rüyalarima kadar geldi bir günde 2 kg yedim birde karpuz istedi onuda bulduk yedim ama yedim gibi çikardim tek mandarinayi çok sevdim
Hasret72 LadyX kız🥰 Ben riskli gebelik geçirdim yataktayım sürekli hareket etmiyorum doğru düzgün ne yedim içtim üstüne uzandım. Kayınvalidem de kalıyorum bu süreçte ister istemez hareketsizlikten aldım 13 kilo😔
LadyX Ayshababy aşerdiğinizi nasıl anlıyordunuz? Benim canım bir şeyler istiyor ama sonra geçiyor filan unutuyorum aşermek değil sanırım o
Ayshababy LadyX o gün hiç aklımdan çikmamişti eşimede soylemedim geç soyledim rüyama kadar geldi burnuma kokuyordu