Nurguloztavli Eşim sabah kalkar kalkmaz eczaneye gitti çünkü hiç durmadan kaşınıyordum,hamilelerinde kullanabileceği bi kaşıntı sprey vermişler orda,önce onu sıktım her yerime,sonra jinekologumu aradık durumu anlattık,yenilerde değiştiğin bi temizlik ürünü var mı die sordular,çamaşır deterjanı şampuan duş jeli vücut keremi vs,ben yok dedim,sekreter doktorla konuşup geri arıycm sizi dedi,ben beklerken aile hekimime gittim kan aldırdım,iki gün sonra ancak çıkar sonuçlar dedi,jinekolojik aradı sonra bi hap verdi bunu kullan dedi,hamilelikle ilgili olduğunu düşünmüyorum aile hekiminden gelecek cvb bekle dedi,o ilaç biraz fayda etti şükür,sonra kan sonuçları geldi ,karaciğerde sorun yok dedi,bütün sonuçlar temiz çıkmış,ama sebep yok🙄hala kaşınıyorum hala morartı ve kanatmalarım devam ediyor ,ilacı içiyorum ama kabuk bağlayan yaralara elim gidiyor tekrar tekrar kaşıyorm engel olamıyorum,bi hafta sonra tekrar gitcm inşh faydalı olurda kurtulurum,uyutmuyor gece çünkü 😞biraz uzun oldu ama en ince ayrıntısına kadar yazmak istedim ,inşh hepimiz bi an önce iyileşirz 💐❤️