Zeynoaley Siz kaçıncı haftanızda bebek hareketlerini hissettiniz biz 18+3 olduk çok nadir bir şey kırpıyor gibi ama anlayamıyorum tam anlamıyla ne zaman hissederim acaba🥹
yeni_anne2 Zeynoaley tam net her gün düzenli sert bir şekilde diye soruyorsanız 28 haftadan sonra Onun haricinde de az az hısederseriniz
ikibaloglanannesi Oğlumu 16′da hissetmiştim Şu an kızıma hamileyim(26.hafta) 15.haftadan beri hissediyorum
Zeynoaley yeni_anne2 yani bazen bir şeyler oluyor gibi ama barsak hareketi mi anlayamıyorum 🥺 daha var o zaman net tekmelerini elini ayağını hissetmeme
beyzatrl Düzenli ve net hissetmenize daha çok var 🥹 bu minik kıpırtıların keyfini çıkarın sonra yumruklanıyorsunuz 😂
MinikBrokoli Ayy 20. Haftalarda yolda yürürken, kızım tekmelemişti gıdıklandım :) o aklıma geldi aşırı derecede keyifli 😇😇
yeni_anne2 Zeynoaley göbek altında pıt pıt vuruşlar oldu benim evett dedıgım gıbıı 28 haftadan sonra düzenli olarak hareket ederler 🌸
beyzatrl Zeynoaley normal canım daha ben uzun süre onların bebek hareketi mi bağırsak hareketleri mi olduğunu bile ayırt edememiştim 😂🥹
Zeynoaley beyzatrl insan çok merak ediyor 🥹 net hissettiğimde size haber vermek için tekrar geleceğim inşallah 🌸
Zeynoaley vasmandara belli bir yerde hissetmiyorum bazen delik altında bazen yanlarda fark etmiyor bazı günler aşırı hareketli bazı günler aşırı sakin oluyor sakin olduğu günler acaba neden kıpırdamıyor diye düşünmeden edemiyorum 🥹🌸