Gulcan_20 Kızlar dün test yaptım silik şekilde pozitif çıktı bugün tekrar farklı bir test Yaptım marka Farklı negatif çıktı Sonuç sizce ne
Tazeanne2016 Gulcan_20 sabah saatlerinde hormon seviyesi daha yüksek oluyor , eğer öğleden sonra yaptıysan negatif çıkmış olabilir ya da ilk yaptığın testi çok beklettiysen (gereğinden fazla )o zaman da bir süre sonra 2.çizgi çıkıyor