atlasinannesi_ 8+3 haftalık hamileyim. Bu gün neredeyse hiç bir iş yapmadım ama bir saattir bıçak saplanır gibi ağrılar girmeye başladı. Sizce nedeni ne olabilir
bcnr8 atlasinannesi_ kum döküyor olabilirsiniz bahsettiğiniz yer sağ/sol yan bel boşluğunuzdan bahsediyosanız. Benim öyle oldu
atlasinannesi_ bcnr8 kalçanin 1 2 cm üstü tam bel ortası. Kötü bir şey mi peki bu? Bebeğe zararı olur mu? Yani şiddetli değil ama daha önce hiç böyle ağrımadi
bcnr8 atlasinannesi_ bende hamileyim kum dökmek kötü bir şey değil. Dökmesiniz daha kötü.. taş olur. Sağlık ocağında bir idrar tahlili verin. Ben 25-26. Haftamdan beri kum döküyor olarak gözüküyorum. Şuan 31+3üm. Tek çare bol su. İlaç vermedi doktorum. Ama sizin başkada olabilir tabi. Ama belirtinizi benzettim
MinikBrokoli Ara sıra ağrılar girebilir gayet normal rahim büyüdükçe organlar yer değiştiriyor, benim ki ikinci, benimde her gün bir yerime ağrı giriyor sonra geçiyor öyle çok rahatsız edici de değil
atlasinannesi_ MinikBrokoli içimi rahatlattıniz biraz benim de ikinci gebelik ilkinde hiç böyle ağrı yaşamadım. Bu hamileliğimde hiç ağrı yaşamadım ilk defa bir yerim ağrıyor