Tüp bebek tedavisi ile gamile kaldım düşük olmasında diye promester iğneyi hergün vuruluyorum yaklasık 1 aydır ve 10 haftalık olana kadarda vurulacakmışım. Sağlıksız beslenmediğim halde anlamadığım şekilde biranda aşırı yağlandım şiştim. Bu iğneyi kullanıp bu şekilde kilo alan var mı ?