Tecrübeli annelere sormak istiyorum, bebiş yeni doğduğunda 1 numara bezi kaç ay kullanır? Migrosta 1 alana 1 bedava vardı. Prima premium care olandan 4 paket 1 numara aldık , sizce çok mu? Yani pakedinde 70 adetten toplam 280 adet bezim var şuan😃
Günde kaç tane bez değiştiriyorsunuz onu da merak ediyorum aslında, ve ıslak mendil, pamuk vs önerilerinizi de bekliyorum.
(22 ocağa kadar devam ediyormuş isteyenler alabilir)