Reginaphalange1 Merhaba arkadaslar, ilk gebeligim ve 2 gun once hamile oldugumu ogrendim. Uygulamaya gore son reglime hesapla 5 hafta 2 gunluk henuz. Doktora ne zaman gitmeliyim, kese ne zaman gorunur acaba🌸
BasakE Reginaphalange1 canım bende aynı tarihlerde gitmistim kese ve yolk sacı görüşmüştü ama embriyo görünmemesti. 10 gün sonra Gel dedi gittiğimizde kalp atısınıda duymustuk. :)
Reginaphalange1 yasen1 cok tesekkur ederiim🌸 ultrasona tuvalete sıkışık halde mi girmem gerekiyor peki
ynzl Reginaphalange1 sıkışık gidin evet 🌸 ben de sıkışık gittim doktor iyi yaptın dedi ama yine de karından görünmeyince ihtiyacını gider geri gel dedi alttan bakıp gördü. Sağlıkla ilerlesin inşallah 🙏🏼🙏🏼
ynzl yasen1 bir de benim rahmim arkaya doğruymuş o yüzden karından hem zor görürüz hem de zor duyarız kalp atışını dedi doktor 🥹 haftaya tekrar gideceğim kalp atışı için
ynzl Reginaphalange1 hiçbir şey olmazz 😂 bana perşembe gece acilde alttan bakıldı ertesi gün randevum vardı doktor yine alttan baktı. Sen sormadan söyliyim üst üste bakılsa bile bir şey olmaz dedi. Ben doktora güvenmeyi tercih ediyorum. İnternetten de araştırabilirsin içine sinmiyorsa
LadyX Reginaphalange1 betaHCG değerinizin düzenli olarak artması gerekiyor. Doktor takibini yapıyor. Sağlıklı bir gebelik değilse artmıyor. Folik asit kullanmanız lazım doktorunuzun önerdiği.