Bugün reglin 10.günü idi doktor kontroldünde 16mm yumurta gördük, salı ovitrella iğne vur dedi doktor. sonrası için kontrole gel demedi, yumurta 19mm gibi olur salıya kadar dedii. O zamana kadar kendliğinden çatlar mı diye düşündüm doktordan çıkınca, hiiç sormak da aklıma gelmedii