Soie Merhaba kızlar bugün keseyi görmeye gittik. Gördükte. Yanında hafif kanama var dedi doktor. Progestan kullanıyorum. Bu şekilde olup hamileliği normal geçen oldu mu? Şimdiden çok teşekkür ederim.
_biranneadayi Soie Benim de 6haftalıkken çok az kanama alanı vardı progestan vermedi ama sonraki kontrolde geçmişti. 22 hafta olduk bile