Caglacagla 18 haftalık gebeyim . Normalde sigara içen biri asla değilim ama sürekli canım sigara çekiyor ve anlam veremiyorum aklıma geliyor sürekli resmen sigaraya AŞ erdim 🙄 sizce bitane içsem ne olur 😞
Medihhaaaa Caglacagla bebeğe çok zararlı. Onu aşerme olarak düşünme bence. Onun geleceğini ve sağlığını düşün bence
AysegulAloluAcikgoz Caglacagla nikotin iceren besinler var en bilindik patlican yap bir patlican yemegi ohh mis ye guzelce Bende sigara kullanmiyorum hamile kalmadan oncede canim isterdi patlican yemeğiyle nefsimi koreltiyorum Patlicanda cok pahali 😁
Medihhaaaa Caglacagla önceden içtin mi bilmiyorum. Ama ya sonra bırakamazsan. Artarsa. Böyle düşün. Sonuçta bağımlılık yapan bi madde. Hamilelikte içilen sigaranın çocuğa etkiside çok büyük. Allaj göstermesin sakat Doğum olabiliyor. Her canımız çeken aşerme değil malesef
Caglacagla Medihhaaaa ay Allah muhafaza elimde değil işte geçiştirmeye unutmaya çalışıyorum bende .. sorun bende demek ki demirim de eksik nasıl bir bünye oldu aklım almıyor .. sağol cnm
Caglacagla AysegulAloluAcikgoz çok mantıklı ayrıca dipnota da sesli güldüm 😁 şimdi herşey pahalı oldu valla ama Önerini deneyeceğim 😌 severim 😘
AysegulAloluAcikgoz Caglacagla Dipnotu yazmasam icimde kalirdi 😁 Evet hersey asiri pahali artik pazarlarda tezgahlarda fiyat yazmiyorlarmiş millet karsilastirip ucuzuna gitmesin diye herhalde 😁 Simdiden afiyet olsun canim bende cok severim patlicanli herseyi 😊
Busra_bugraaa Caglacagla bende ilk bebeğime hamileyken burnuma sigara dumanının kokusu geliyordu sürekli canım istiyordu
KuzeyinAnnesi41 Caglacagla içme yavrum ne olur ne olmaz belki başlarsın falan ALLAH korusun aynısı eltimde olmuştu içmedi içenin yanında durdu üfletti geçniş bidahada olmamış hani bi tavsiyede bulunamıorum :/
Caglacagla KuzeyinAnnesi41 daha bu yorumlar karşısında bu düşünceyi aklımdan elimden geldiğince çıkarmak olacak geçende de bi arkadaş hiçbir zararı olmaz ben inanmıyorum sigaranın zararlı olduğuna falan diyip içtim diyordu . Allah akıl fikir versin demek ki ben bir taneye cesaret edemezken
Caglacagla AysegulAloluAcikgoz ne acayip bir ülke olduk iyice 🤑 haklı olarak herkes ekmek kavgası peşinde Allah yardımcımız olsun 🙏🏻 Teşekkür ettim 🥰
AysegulAloluAcikgoz Caglacagla Aynen canim valla Rabbim sonumuzu hayir etsin ne diyelim hadi biz baya atlattikda yavrularımızın gelecegi Dünya yasayacakları hayat onlarin daha zor olacak.