azra52 8 hafta 4 günlük hamileyim sağ tarafima giren kasık ağrısı şimdi sol tarafım da yaşayan var mı ?
hhaziran azra52 bu ağrılar bu haftalarda çok normal, ama şiddeti fazlaysa içinizin rahat etmesi açısından hastaneye gidebilirsiniz
hhaziran azra52 içiniz rahat olsun 11-12 de azalıyor bu kasık ağrıları yada geçiyor. Ben öksürmeye bile korkuyordum bıçak gibi saplanıp kalıyordu ağrı
azra52 Bebelettom 4 gün önce gitmiştim zaten o zamanlarda da aynı sikayetlerim vardı çok şükür bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum aksi gibi bir de lekelenmem oluyor.
Aydanxq hhaziran gobegin sag tarafi mi ? bende gobegimin sag tarafi aciyorda ama alt degil .. gobegin yanı. bu ne agrisi anlamiyorum