Yasdervse bebeğiniz 2 haftadır büyümüyorsa gelişim geriliği olabılır mesela bebege gıden kan damarları ,iyi beslemıyor olabılır tansıyon rahatsızlıgınız varsa bundan dolayı da olabılır, yedıgınız içtiğinize dikkat etmıyorsunuzdur bundan olabılır ama daha cok ılk iki sebepten mı degıl mi ? Onu bılmek gerekır mesela tansıyon varsa ılac vermelerı gerekır düzene gırmenız ıcın damarlarla alakalıysa ona bısey yapılır mı bılmıyorum ama altında yatan sebep ne önce bunu bılmek gerekıyor tamamen bebekten mı kaynaklı ya da.