Pszge canım aslında başından beri takip edilmeli , benim 4, gebeliğim 18 haftalkti ve hic bir sorun yoktu , hafta içi doktora gitmiştim herhangi bi skntı görmemişti bebeğin gelişimi öndeydi hatta. Haftasonu eşimle sahilde yürüyüş yaptım ama öyle uzun bi yürüyüş değildi yavas yavas sonra eve geldim , ertesi sabah kanamayla acile koştuk , bebek kanala girmişti doğuma hazırdı iki parmak acıklık vardı ve gece doğdu kaybettik, yani bi anda rahim agzi kısalmıs sanırım, araştırıldı bebekte herhangi bir anormallik de çıkmadı . Özelde ki doktorum şok geçirdi olayi duyunca. Ben o zaman rahim ağzı yetmezliği nedir bilmiyordum tabi , bu gebelik de dikkat ettim , dediğim gibi detayli da farkedildi , mesela bazi arkadaşlar 12 13 . Haftalarda dikiş atılmış , haftasına göre ölçü kısa olduğundan. Muayne de de takip edlirse farkediliyor , ama bu rahim ağzı anlik değişen bir şey olduğu için anlasilmayabiliyorda bazen. Belirti olarak da ağrılar oluyor kasıkta bebek sürekli aşağı pozisyonda oluyor, ağrıları hafife almamaliyz. Ay cok uzun yazmisim. Kusura bakma 😊🙈