Merhaba anneler ve anne adayları.1 kız bir oğlum var ve 24 haftalık erkek bebeğe hamileyim.2 normal doğumdan sonra 3cüde sezeryan olmayı koydum kafama.Ve doğumda tüplerimi bağlatmayı istiyorum.Ama kararsızım kimi zararlı diyor.Kimi hiç bir zararı yok diyor kafam karıştı.Tüp bağlatan annelerimiz varmı?Herhangi bir zararı varmı?