4 haftalıksa regl gününüz daha yeni gelmiş demektir. Zaten kese vs gözükmemiş oluyor. Beta hafif yükselip kanama ile düşüyor. Düşük sayılmaz kimyasal gebelik deniyor. Herkes bilmeden de olsa bunu yaşıyor. Çok erken beta bakmışsınız. Normal bi durum beta sıfırlanır zaten bi kaç güne.