Kızlar reglim gecikti baya sizlere testlerimi paylaşmıştım. bazı testlerde silik çizgi bazılarında tek çizgi gördüm kadın doğuma randevu almıştım aslında ama dayanamıcam. Eşimi bekliyorum geldiğinde acile gidicez hasta numarası yapıcam inşallah kan alırlar.. Bama dua edin umarım güzel haberler alırım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻