Mrvdmt Evet klasik olacak ama bende burada normal doğum yapanlarin hikayelerini okuyanlardanim birgün bende yazacakmıyım acaba diye ve benim canım oğlum umudum da geldi sonunda evimizin neşesi.. şimdi anlatmaya başlayayım benim öncelikle kanamam gelmişti onunla birlikte hastaneye gitmiştim 2cm açılmam olmuş öyle söylediler ama şancı felan yok geri döndük evimize daha sonra üzerine 2 gün boyunca sancım olmaya başladı adet ağrısı gibiydi bir dakika kadar kısa kısa sürüyordu saat başı felan oluyor du sonra 10 dakikaya bir olmaya başladı iyice kıvranıyordum birazda benim canımın tatlı olduğunu söylerler yani dayanamadım hastaneye tekrar gittim açılmam aynıydı sancida cıktı ama 1 tane oda çok küçük doğum yapacak kadar değilmiş öyle söyledi ve gönderdiler ama bana göre cok ağrıyordu 2 gün boyunca hiç uyuyamadım resmen gözümden uykusuzluktan yanmaya başlamıştı sonra gece dayanamadim eşim tekrar hastaneye götürdü ve acilden giriş yaptık agrım artırmıştı lütfen beni sezeryana alin diye yalvardım ameliyat hane felan hazırlandi sonra doktorum geldi son kararın mı eminmisin dedi bence yol yakınken vazgeç biraz daha sabret belkide gece doğum olacak dedi gel çatı muyanesi yapalım belki de ilerlemiştir dedi çatı muyanesi yaptı ve 5 cm olmuş açılmam bende dedim ozaman epidural yapalım çok sancım var ve uykusuzum bu halde doğum yapamamki dedim tamm yapalım iğneyi dedi ve sabaha kadar rahat bi uyku uyudum 2 günün uykusuzlugundan sonra çok iyi geldi sabaha doğru iğnenin etkisi geçti ve tekrardan sancılarım başladı ve arttı iyice ve sabah 9 gibi çatıya yattım ve bebeğim dünyaya geldi bi kaç ikinmalardan sonra ama eşi gelmedi benim yarim saat kadar bekledik gelmedi doktor 10 dakikalık bayıldı ve içimi kendi temizleyerek eşini çıkarttı ve benim miss kokulu oğlum ile odamıza çıktık.. ve şuan diyorum ki iyiki normal doğum olmuş doktorumdan Allah razı olsun evet sanci ani çok zor ama bebeğin bianda geldiğin de inanılmaz rahatliyorsun.. Arkdaslar benim canım çok tatlıdır normalde çok nazliyimdir eger ben normal doğumu yaptıysam herkes yapabilir emin olun rabbim bebek bekleyenlerin yardımcısı olsun inşallah..
TugceSenelKavak Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, hayırlı olsun bebeğiniz.🙏🏻 Kaçıncı haftada Doğum yaptınız acaba ?
Yildizilhan Rabbim anali babali buyutsun epidural iğnesini her hastane veya doktor istediğimiz zaman yapıyor mu canim
Mrvdmt Birde hurma yiyin son ayda tavsiye ederim arkadaslar ben kendi sancım ile doğum yaptım çok şükür suniye gerek kalmadan rabbim sag salim buyutmeyide nasip etsin inşallah..