Moon9551 benim kızımın sağlık ocağı hatasında dolayı topuk kanı bozulup gitmiş beklemişler meğerse tsh yani troid hormonları yüksek imiş hipertroidi hastası doğmuş Allahtan bizim kendi çocuk doktorumuz çok dikkatli idi kızımın sarıldığınından süphelenip test yapıp bebek 1 haftalıkken öğrendik hastalığını eğer öğrenemeseydik 40 gün içinde beynin 90 ı hasar bırakacakmış hu değer de normalde topuk kanındaj bakılıyormuş.. 2 yıl kullandım erken teşhis ile şuan zehir gibi maşallah kızım var hastalığı da 2 sene sonra geçti acaba troid mi lütfen peşine düşün tavsiyem