36 haftalık gebeyim tansiyon yüksekliğinden ve çarpıntıdan dolayı iki haftadır hastanede yatıyorum doktorum 37 de doğum olacak dedi ama baştan beri bebeğim hep makat geliş . Geçen hafta baş aşağı dönmüştü bi ama cuma günü bir baktık tekrar makat geliş olmuş sizce tekrar geri düzelir mi sezeryandan çok korkuyorum