GulUmut
Sonunda bana da kismet oldu dogum hikayemi yazmak 😊 bastan aliyorum, 12 ci haftamda ultrasonda bebegimin ense kalinligi 4,7 mm di ve riskliler grubuna girmistik, hatta butun vucudu odemliydi, dunyalar basima yikilmisti o an 😓 down riski vardi, inanmadik dr-a ve baska bir suru doktor gezdik hepsi aldir dedi , bu bebek ya karninda ölür, ya da hasta dogar dediler insafsizca 😔 sonra nifty testini denemeye karar verdik, sonuclar normalde 10 gune geliyorken benim kanimda pihtilasma oldugu icin , 2 ci sefer kan vermek zorunda kaldim gecmek bilmeyen bi 10 gun daha, hayatimin en aci gunleri, yemeden icmeden kesilmistim, neyse sonuc negativ yani bebegim sapa saglam ❤️ O aldir diyen dr lari oldurmeyi planliyorum su an 😒 sevgili hamileler sakin pes etmeyin bu konuda, cogu zaman ikili tarama testleri yanlis tanilar yapiyolar, gelelim sonraki kisima , cok guzel gecti hamileligim, hic mide bulantim,yanmam (cok az oldu) , odemim, catlagim olmadi 😊 perine masaji yaptim, iliskiye girmegi aksatmadim 😊 hareketli oldum, mutfaktan cikmadim, her gun okula gitdim ( yuksek lisans) son gunlerimde bile sinava calistim 😌 27i ocak gece ishal oldum aha dedim dogumum basliyor galiba 😀 sabah oldu baktim duzenli geliyor sancilar dr u aradim gel bakalim dedi acikligina 3 sm mis , bekleyelim dedi bana 4 cm olsun , yok dedim sabrim kalmadi suni sanci istiyorum sonra da epidural anestezi, dedigim gibi yaptik , 4 cm den sonra epidural oldum 8cm olana kadar gulup oynadim , cok rahat gecirdim sancilari adet olur gibi, ama son anlar 😣8den 10 cm olana kadar dayanilmaz acilar cektim bebegimin kafasi gorundugu zaman dogumhaneye indik, 10 dk icinde dogurdum yavrumu 🤗 dr um cok guzel bi dogum oldugunu soyledi ❤️ Yalniz evime elimbos dondum, cunki bebegimde crp sepsis enfeksiyonu cikti kaninda 😔 4 gundur sut goturuyorum, emziriyorum, burnumda tutuyor ama cok sukur bugun tahlilleri iyi geldi , 2 gun icinde taburcu olacaktir, kavusucam yavruma 🤲🏼 Cok uzun oldu galiba 🙄