Maviblog ben reglimin gecikmesini bekleyemedim belirtilerim vardı akşam vakti bi erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı inanamadım sabah sağlık ocağından verilen kitle bir daha yaptım yine pozitif çıktı sonra özelde kan verdim 400 çıktı perşembe günü ✨🥰 bugün bir daha verdim 1080 olmuş şükür çok merak ediyorsan sende yap inşallah güzel sonuçlar alırsın ama sonucunu yaz lütfen merak ederim 🙏🏼