Kubidi İstanbul’da değilim ama olduğum yerde devlet hastanesinde eş almıyorlar maalesef. Normalde özele gidiyorum ama ara sıra devlete de gidiyorum devlette aynı hastanede gittiğim bi doktor ultrason resmi verdi, ekrandan bebeğin kalp atışının videosunu çekmeme bile izin verdi ama başka bi doktor bi dk baktı bebeği bana bile göstermedi, fotoğraf vermedi. Hastaneden hastaneye hatta doktordan doktora bile çok fark var ama eş genel olarak alınmıyor devlet hastanelerinde diye biliyorum