Hanimlar selam, bugun gebelik sekerim oldugunu ogrendim. Doktor takip etmemi soyledi aleti falan aldim her sey okey ama parmagimi delemiyorum fenalik geciricem 🫠
Igne korkum yok, doktor deseydiki damardan siringayla kanini cek gozum kapali cekerim ama o lant delme kalemi pat diye ses cikartiyor ya anksiyetem tuttu🥲 siz kacta deliyorsunuz parmaginizi acitiyor mu? Bana taktik verin nolur🥹 cocukken anneannem hep yapardi bu ölçümü ondan bi travma kaldi bende asla korkmam normalde ama carpintim tuttu 😵💫