Kızlar çarşamba günü 2 sezaryenimi olacağım ilkinde çok zorluk yaşamama rağmen korkuyorum sanki sırtımdan yediğim iğne acıyacakmış gibi geliyor çok zorluklar çekecekmiş gibi hissediyorum çok öfke nöbetleri geçiriyorum korkudan, ilk sezaryenimi 4,5 sene önce yapmıştım bu arada 2 sezaryen daha mı zor ?
Ya da çabuk toparlanmak için tavsiyeleriniz var mı ?