Mikoosu 30 haftayı geçtim hala oğluma isim konusunda kararsızım atakan ile Berkay arasında git geldeyiz atakana kaba diyorlar kan filan diye Berkay da zuppe ismi gibi diyorlar etkileniyorum yorumlardan siz ne diyorsunuz hangisi daha iyi gibi
kalocwom Mikoosu Sizin içinize ne siniyorsa bence onu koyun. Herkes her şeyi konuşuyor çünkü. Benim de oğlum olucak bana da çok olumsuz yorum geliyor dediğiniz gibi kafam karışıyor ama biz beğendikten sonra elaleme ne 😂
couleurcerise İkisi de yaramaz çocuk ismi eski jenerasyonda 🫠 Yani benim yaş grubumda bu çocuklar çok haylaz şımarık sınıfın en tembelleri falandı o yüzden ön yargılıyım belki de 😂
Mikoosu couleurcerise ay bilemedim eski jenerasyon evet yeni popüler isimlerden çok sıkıldım hep aynı
madreysubebe Bence de kendi içinize sineni köyün çünkü herkese her şeyi beğen direne yiz. İkisi de güzel isimler. İki isimde de tanıdığım var yorumum objektif olmaz o yüzden yapmadım
Mrvsmt2502 Mikoosu aslınd günümüzde yeni çıkmış modern bir isim gibi algılanıyor ama berk berkay gibi iaimler çok eski türkçe isimler. Berk güçlü sağkam kuvvetli anlamlarında kullanılıyordu. Berke berkay aşağı yukarı aynı anlamlarda berkay kuvvetli ve ay gibi güzel demek bence çok hoş
Mikoosu Mrvsmt2502 evet eski isimler şuan çok konulmuyor da aynı isimlerden sıkıldığım için bu isimler hoşuma gidiyordu
madreysubebe Mikoosu Berkay kuzenimin adı tıp okuyor annesine düşkün bir çocuk. Berkay ismine daha yakınım o yüzden. Atakan diye ilkokulda arkadaşım vardı zeki ama yaramaz çok hareketli bir arkadaş vardı
madreysubebe Mikoosu Ben de öyle düşündüğüm için Yağız koymak istemedim onu yaaz diye okuyorlar. Atahan ismini bana da önerdiler de Atakan ile karışır diye düşündüm direkt Ata koydum 😂
sednc0 Mikoosu Mikoosu ay siz bu kadar ince eleyip sık dokursanız valla karar veremezsiniz ünlü düşmesi geldi aklıma 😂😂