Knur_23 Arkadasim 7 aylik hamileyim kanin 1 damlasi bile tehlikeli diye hic okumadiysam 100 post okudum kanamasi olan bi insani eve gondermek nedir pzr gecesi develte gittim kanamadan hemde aglayarak hic biseyon yok dedi gonderdi pzrtesi para ayarlayip sabah kendi özel doktoruma gittim erken dogum riskimi bebegimin haftasinin 3 hafta geriledigini ignemi antibiyotigimi 3 hafta sonraki kontrolume kadar sabah aksam yemem gerekn herseyi söyledi leke 1 gram bile olsa nasi güvendin doktora 22 haftaya kadar düşük 23 haftadan sonrasi erken dogum riskine giriyormus ve benim suan erken dogum riskim var ver 100 150 lira git bi özel doktora bi elin nesi var 2 elin sesi var demisler sabahi zor etmistim ben