Herkese merhaba arkadaşlar.. İkinci gebeliğime hamile olduğumu öğrendim Ocağın 15nde beta 59,77 çıktı doktor iki gün sonra tekrar test yapalım dedim 17sinde 158,03 geldi normal mi bilemedim😔 Son adetimin ilk günü 13 Aralık. İlk gebeliğimde ilk kan testinde 1300 küsür çıkmıştı betam. Neden bu kadar düşük çıkmış olabilir dike olan var mı ?