Bernalice 7 aylık olduk hala isim bulamadım kızımaa isim önerilerini alabilirmiyim siz ne koymayı düşünüyosunuz bu arada ✨💜
Minnakpopus Bernalice ilay , umay , bilge , nilbilge , akça , ayyüce. Kız olursa bunlardan birisini düşünüyoruz.
Gulce35 Bernalice Nil adında bir kızım var. Doğacak kızıma da Ada düşünüyorum yine de bakmaya devam ediyorum isimlere. Şimdiye kadar ilgimi çeken diğer isimler de lidya ve bige oldu fikir olsun 🥰
BirAnneecik Bernalice Bir kızım var adı Aymelek ikinci kızım olacak henüz karar veremedim ama miray ve Melike var aklım da ama hiç emin değilim 🤷🏻♀️
Bernalice Gulce35 bende defne diye düşündüm ama kararsız kaldım eğer begenirsen Duru Lina ,Aden , defne , kumsal , Ebrar , isimlerini de düşünebilirsin
Bernalice seyma0661 bende kararsız kaldm ama şimdi herkes bebeğine de koyuyor ondan hoşuma gitti bide isimler hemen hemen aynı malesef 🥹