ozgese-s Kızlar 4 gün kaldı doğuma eşim gripti sanırım bana da geçti bir de oğlum var oda hapşuruyor napıcam ya 😩😩
yeni_anne2 ozgese-s şuan hapşırırken bunu okumam pekii 😢 gripten yatak döşek yatıyorum bende eşimden kaptım geçmiş olsun
Rozzzzaa yeni_anne2 tam bunu yazacaktım hamile olup üzerine soğuğu kapmak işkence.. geçmiş olsun size de
AnayimBenAna_ ozgese-s sor canım dikişlerini bile zorlar çünkü çok zorlanırsın. Bende şuan gribim salgına yakalandım öksürmekten ciğerlerim acıyor
yeni_anne2 Rozzzzaa Allah razı olsun çok teşekkürler 🤧 cumartesiden beri bu haldeyim grip de nasıl geçer bilmiyorumm 🤦♂️
Rozzzzaa yeni_anne2 her yolu denedim erken doğum riski de var üst üste geldi yani hepimize geçmiş olsun
yeni_anne2 Rozzzzaa benim birde alerjim varr gŕıp olduktan sonra 2 adet sprey varr onları kullanmadan geçmiyor gribim bakalım hayırlısı size de geçmiş olsun 🌸
ozgese-s couleurcerise Ay adam grip diye ayrı odalarda oturduk ayrı yattık doğuma az kaldı diye ama nasıl oldu bilmiyorum ki oğlum da babasıyla hiç temas etmedi 😔