Senarslan43 duyduklarımı ve arkadaşımın sürecini aktarayım arkadaşımın alındıktan 3 saat sonra odaya güzel bi sekilde geldi sonra bebeği getirdiler ilgi alaka çok güzeldi. Tekli veya çift kişilik oda hastanın enfeksiyon ve risk durumuna göre belirleniyomuş doğum yaptığı gün ve ertesi günü kaldı. Kendi doktoru girdi sezeryan planlıydı ve doktorunun o gün nöbeti vardı böylelikle güzel bi denk gelis oldu.