bebegimibekliyorum__ dmom26 prolaktinin yüksek canım gebe kalmaya engel evet ama çok kolay düşüyor dostinex diye bi ilaçla
Dyguuu59 dmom26 prolaktin yüksek sadece canım bende de öyleydi destinoxdu galiba adı öyle bir ilaç verdi düzelmüşti
Dyguuu59 dmom26 engel demeyelim de erteliyor biraz gebe kalmayı diyelim ilaçla da hemen düşer zaten Amh baktılar mı onu göremedim sonuçlarında
Dyguuu59 dmom26 3 haftadır deniyoruz bakalım inşallah kalmışımdır 5 gün sonra regl günü inşallah olmammm😂 Öncesinde 1 buçuk ay prolaktinş düşürmek için ilaç içtim ondan sonra korunmayı bıraktık
Dyguuu59 dmom26 işlenmiş paketli gıdalardan uzak durmaya çalış kabak çekirdeği badem vs ye ayrıca keçiboynuzu özü yumurtalıklara doğurganlığa çok iyi geliyor
dmom26 Dyguuu59 cidden mi ya yiyebilirim aslında. Pazartesi dr. Kontrolüm var sonuçlarım için gerçi adet söktürücü vericem dedi hormon testlerne bakmam lazım dedi ama ben korkuyorum ya yine bi ümit belki sonradan oluşur vs felan🥹