Aleynagrbz Kızlar 21. Haftamdayım 3 gündür kasığımın sol tarafında sancıyla karışık ağrı var. Yattığımda geçiyor fakat ayağa kalktığımda ya da oturduğumda tekrarlıyor. Sizde de oldu mu ya da hastaneye gitmeli miyim?
Nuurr26 Aleynagrbz aynı durum bendede var bugün başladı otururkende ağrıyor birazda midem bulanıyor 16 haftalık benimde
Mucizeeanne Aleynagrbz yanı önlem amaclı doktorun ıle iletişime gecebilirsin ama benımde sağ tarafta uada sol tarafta oluyo bazı gunler ½ gun suruyo mesela o buyumesınden dolayı kaynaklı bıde cimcirme olayları oluyomus bebişin anne karnında
Bbsozlm Aleynagrbz 20 haftalık aynı şikayet vardı resmen sancı idi ağrım kontrolüm vardı zaten doktor magnezyum başladı bu aylarda çok oluyormuş büyüme atakları olduğu için doktoruna bir danış bence
Yonca59 Benimde 17 haftalık ikiz gebelik ıkı gundur sağ kasıkta kramp tarzı batışma vardı bugun geçti büyüme ağrısı diyolar dinlenincede gecmıyorsa gidin doktora
Nuurr26 Mucizeeanne benim bugün başladı acaba gitsem mi bu gece acile diye düşündüm yoksa pazartesiye kadar beklesem mi ?
Aleynagrbz burcuyilmazzz38 doktorumla görüştüm hareketlerinde azalma hissedersen hemen acile git dedi aklında bulunsun seninde canım hareketlerini takip et
Hac Aleynagrbz ben de 20 haftalık oldum dünden beri benimde sol kasığımda ağrı var dinleniyorum uzanıyorum sürekli
Aleynagrbz Hac doktorumla görüştüm hareketlerinde azalma hissedersen hemen acile git dedi aklında bulunsun seninde canım hareketlerini takip et
kubra_t Aleynagrbz geçen hafta perinataloji doktoru olan prof ile görüştüm. Hareketlerde azalma hissetme vs gibi durumlar 28. Haftadan sonra önemli dedi. Yani bu bu haftalar her gün hissetmeyebilirsiniz