Ozgur201_ benim etrafımda da süt geldi diyenler var hamileliklerinde ama bende de gelmedi, ama bunun süt azlığı ya da çokluğu ile ilgili olduğunu zannetmiyorum . Şuan zaten hamileyken sütüm de gelsin istemezdim açıkçası herşeyin bi zamanı var . Şimdiden bunu düşünüp strese sokmayın kendinizi süt konusunda doğumdan sonra gelir merak etmeyin. Bi sürü çaylar var uygulamalar var süt arttırmak için falan onlardan yaparsınız .