sngl3875 malesef olacak böyle şeyler . Beni sadece ekmek tutabildi oda yarım saat kadar. Gün boyunca aralıksız kustuğumu biliyorum. Çok olmadı zaten 11.haftamdayım ilacı bıraksam kim bilir nasıl olacağım korkumdan devam ediyorum o kadarr kötü 😀 bol bol camdan temiz hava alın en azından beyniniz dinleniyor