Nur181925 fetal dna zararlı bisey değil. Sizden damardan 1 tup kan alıyorlar o kadar. Yaptırmak bebek içinde önemli. Fetal 15. Haftaya kadar yapılıyor. En azından Bi sorun varsa aldırmak istemeseniz bile ona göre tedbir alır araştırma yaparsınız. Hayatınızı ona göre ayarlarsınız. Yada Bi sorun yoksa endişe ile geçirmezsiniz önümüzdeki ayları. 15. Ayı geçirirseniz sonrasında fetal dna yaptıramazsıniz.bence Bi an önce karar verin.