Dyguuu59 Laleesra merhaba devlet hastanesinde mi özelde mi kan verdiniz hangisi daha hassas onun için soruyorum 5 çıktı benim ki özelde tekrar mı versem
mrvsrcn Laleesra gebelik beklemiyordum tesadüfen enfeksiyon olduğum için gittim doktora ve betam 2118 çıktı ama önemli olan iki günde bir iki katı artması 🥰
Miyosss Laleesra değerin düşük olması önemli değil 2 günde 1 verdiğin kanda 2 katı artış oluyorsa sağlıklı ilerliyor demektir ☺️
AnneeeG1 Miyosss bu ay çatlatma iğnesi oldum 15. Gün kan verdim 1.32 çıktı bugünde 20. Günüm hala hasta olmadım sizce yükselmiş midir?
Laleesra Özelde verdim ben ama özel ya da devlet bence fark etmez. Sadece sağlık ocağındakiler bazen farklı çıkabiliyor diye duydum
Sevda_kygszz Laleesra ben 5 ile ogrendim doktor var da diyemem yok da diyemem demisti 10 gun bekle demisti 7. Gun test yaptim hafif cizgi cikti 10. Gun kan verdim 470 cikti beta suan 13+4 haftaligiz
Busratrngg Evlendim hamile kaldım 153 de öğrendim ama o bebeğimi kaybettim sonra betahcg 0 a inene kadar kan verdim ama 2.0 ile sonu görünce artık vermeyi durdum meğerse hemen o hafta yine hamile kalmışım 😀
Busesun Kızımı 49 ile öğrendim 11 gün gecikme sonrasında çıktı bu sonuç bir de bana da çok düşük gelmişti ama sağlıkla oldu çok şükür 🙏🏼 şimdi 400 ile öğensim reglime 2 gün kala şaka gibi 🥰