FatmanurBerat 35 haftalık gebeyim bu gece göğüs ağrımdan uyuyamadım sabah kalktığımda da süt aktığını fark ettim ama şuan çok şiş ve ağrım var önerebileceğiniz birşeyler var mı dokunamıyorum ağrıdan
Ebrarhcr FatmanurBerat sıcak tut sıcak duş al duştan sonra dikkat et ama soğukta çok daha ağrıyor ben sıcak tutunca geçiyor
Sudemurat FatmanurBerat benim ilkinde doğumdan hemen sonra olmuştu böyle. Mastit olmuştum aynı semptomlari gösterdim dokununca bile acı veriyordu bı doktora görün derim sütünde geldiyse mastit olma ihtimali var acilden giriş yapıp göster bı istersen eğer mastitse sağman gerekir