aisha-02 Merhaba kızlar. Ben 27 aralikta adet gordum ve adetin 20. Gunu yani 15 ocakta birdaha gördum…. benim genelde folikullerim gelişmiyor 1 yada 2 folikul goruluyor ama boyutlari büyümüyordu ve ilacsiz adet gormezdim… ilac icmesem 3 ay 6 ay hatta 1 yılla olmadigi bile oldu…. tup bebek aşamasindaydim her adetimin 2. 3. Gunler takip etdiriyorum son adetimde 4 folikul goruldu ve boyutlari iyi ( ilacsiz adet)… şuan tekrar oldu 2. Gun gittim ultrasonda 19mm boyutunda 1 tane folikul var dedi ama gecen aydan kalan…. bu catlamaya hazirlaniyor. Ama diger o 3 folikul catlamiş adet olduruyor. Yaşadinizmi hic…
Masal1234_ aisha-02 bende ilk defa geçen sene yaşamıştım adet olup bitmistim 10 gün sonra tekrar adet olmustum doktora yazmıştım olabilir demişti neyse sonra ben doktoru değiştirdim yumurta takibi sırasında bebeğin tutunma yerinde polip varmıştı ameliyat oldum
herseyguzelolacak6 aisha-02 benimde Amh 003 tü sonra 001 çıktı. Yasım 33 bende 2.5 sene oldu gebe kalamadım geçen sene temmuz ayında tüp bebekte 2 yumurta vardı iğnelerle gelişmedi büyümedi doktor senin yumurtan büyümüyor asla büyümez bi daha tüp bebek denemeni önermem dedi tedaviyi iptal etti doktorun takipsizliği yüzünden ardından 10 gün geçti adet oldum başka doktora gittim 2 yumurta büyüyüp kist olmuş kendi kendine dedi. Sonra beni kist operasyonuna soktu içlerini boşalttı. Ardından Kasım ayında kendisi denedi yine aynı ilaç iğneler 2 yumurta yine ikisi gelişmedi tedavi iptal edildi. Şimdi en son kasımda doğal adetimi oldum Ocakta 1 folikül görüldü adet ol gel dediler şubatta ilaçla adet oldum. Mart ve nisanda yumurta yok denildi geçen ay hiç gitmedim bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum tekrar ne yapıcam şaştım kaldım artık başıma gelmeyen kalmadı. Bazı aylar kist oldu ama tüp bebek esnasında gelişmedi operasyon bile oldum şimdi durum bu
aisha-02 4 yıldır cocuk istiyoruz olmuyordu. Bu ay boyle oldu Ve hormon tahlilleri verdim hepsi duzene girmiş fsh, lh, ve ostrojen… catlama icin dollenme icin musait bi yumurta ama adetde oluyorum diye adetliyken ilişkide haram.